S som i Sur-Sandra!

Det närmar sig, det närmar sig och det närmar sig!
Nu är det verkligen inte länge kvar, jag börjar bli både pirrig och nervös, hoppas verkligen att det går som planerat.
Ja som ni förstår så är det förstås körkortet jag pratar om. sitter varge dag nu för att verkligen plugga in det sista.
tessan ringde mig igår och sa att min körlektion var inställd pga möte så jag fick en ny tid på fredag.
Imorrn ska jag också köra så jag ska plugga in säkerhetskontrollen så jag kan den tills det är dax. OBESKRIVLIGT!

förutom att jag känner en stor glädje kring det med körkortet så har jag ändå en dålig dag idag. Jag har varit på ett så förbannat dåligt humör hela dagen så det går inte att förklara, tror jag hunnit vara sur på alla idag x)
Idag ska jag PLUGGA,PLUGGA,PLUGGA. Har två prov på hög som ska göras tisdag nästa vecka och fredag nu i veckan- ganska stora prov dessutom så det gäller att ligga i. Ska nog gå bra, ett Vg iaf? snäääälla ..  förhoppningsvis!
För mig går veckorna jätte fort just nu, vet inte om det har med körkortet att göra eller om det kan ha nånting med att jag har så förbannat mkt pluggande?
Nånting är det iallafall för jag har aldrig tyckt att tiden har gått såhär fort, det är ju snart maj för tusan!
just nu sitter jag här och fördröjer tiden med kurrande mage, man får inte ens mat här i huset. Det är ju för jävligt!
jag sitter och tröstäter på chips för att bli mätt fast jag vet inte om det blir särskilt mkt bättre...
JA! slut på plågandet nu ropar pappa "maaaaat" från köket så jag ska gå och äta nu, ääääntligen.
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0