fattig på ord.

Idag har jag köpt ett navelsmycke och ett par örhängen, riktigt fina och för endast 50 spänn, jag lyckas alltid göra bra impulsköp, sedan så klippte jag även min lugg igår. skönt som FAN. jag hattar att ha lång lugg.
idag har jag inte gjort mkt alls, varit på skolan, kört bil med emanuel och bokat in en till körlektion.
Emanuel tyckte att det gick riktigt bra idag, det glädje mig att höra eftersom att jag själv inte tyckte att det gick sådär jätte bra, men jag hade tydligen fel. Klart man är lite hård mot sig själv när det inte är särskilt länge kvar och man kör som intensivast.
Efter skolan så for jag och pluggade på faserna, gick väl sådär men jag gjorde dom två ggr så andra gången gick det bra. Skönt,skönt. Jag satt på körskolan och pluggade framtill halv 5 då min buss gick så då åkte jag hem igen.
När jag kom hem så möttes jag av mamma i dörren, hon sa att jag egentligen kunde ha stannat i stan eftersom att vi nu ska fara iväg och hälsa på farfar som fyller 78 år. Han börjar bli gammal, vilket märks :/ men än så länge kan du köra bil, skratta och gå, så att för gammal ahr du inte blivit än, vilket än väldigt tur  :)
Imorrn är det återigen Tisdag och inatt ska jag sova hos anton, Vi ska nog se  den nya filmen gran torino  som nu går på bio. Jag tror den är bra så det blir myyyys!
jag har fortfarande hållt mitt godislöfte att inte äta godis på en månad, jag är på god väg. Nog för att ajg bara har klarat 1 vecka än så länge men ändå. det är det längsta jag klarat på länge x)
Det blev inget prov för mig iodag heller, vilket jag blev mkt besviken över, jag hade faktiskt pluggat så jag kunde det till idag också är hon SJÄLVKLART sjuk. suveränt..
jaja, jag får försöka hålla igång med pluggandet varge dag nu fram tills nästa måndag då hon förhoppningsvis är frisk.
Nu ska jag börja packa ihop böckerna för att sedan fara till Anton.
ha det bra!
PUSS



Kommentarer
Erika

snyggt! :D

2009-03-30 @ 21:07:34
URL: http://justabitoferika.devote.se
Emelie

vad snyggt navelsmycke :)

vars har du köpt de? =D

2009-03-31 @ 08:46:25
URL: http://asaemelielarsson.blogg.se/
hemlig

hej sandraaa

2009-03-31 @ 12:33:43
Bäver från idrotten

fina bilder

2009-03-31 @ 12:40:19
Erika

Sandra du är cool!

2009-03-31 @ 12:41:35
URL: http://justabitoferika.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0