so far away..

Snart kommer Jennie hem från götebog för att vara med på Davids babys dop. 
Hoppas hon kommer förbi och hälsar på oss också , var ett atg sedan vi sågs nu.  Jag saknar dig, känns inte roligt att du bor så långt bort eftersom att vi ses så sällan. men då blir det förstås mkt roligare när man träffas. :)
Igår var jag med Anton, Bea och Tobbe hemma hos bea tillsamsns med ozzy och Ellen.
Dom passade inte alls bra ihop, dom var som mest bara sura på varandra så det gick inte att ha dom tillsamans. Ozzy började skälla så fort ellen kom i närheten av nån av mig, tobbe eller anton så vi fick stänga in ellen ett tag, stackarn.
Efter ett tag blev det bättre så vi kunde släppa ut ellen men ellen var fortfarande lite irriterad på han.
Det blev bättre och bättre men ozzy fick sitta i mitt knä hela kvällen. Vi satt iallafall och såg robinson och sedan började även wallander så vi kunde inte låta bli att se det också.
När avsnittet var slut så gick vi hem igen. Anton gnällde om att han var sugen på chips men jag var faktiskt inte sugen alls, har varken ätit chips eller godis på en vecka nu fast girå kan jag faktiskt erkänna att jag tog mig lite chips.
Imorse väckte ozzy oss genom att hoppa upp i min säng och slicka anton i ansiktet, det var iallafall inte jag som fick den trevliga uppväckningen så det är jag glad för men han var pissnödig så jag var tvungen att gå ut med han ett varv runt området vilket jag inte var lika tacksam över. Anton la sig ner och sov och det gjorde han även när jag kom tillbaka men vaknade självklart när jag la mig ner i sängen igen eftersom att jag säääääääkert inte var världens varmaste.
Idag ska jag plugga som ajg gjort den största delen av dagen och sedan ska jag fara till anton se film och två serier på tv sedan ska vi hem och sova hos mig.
Här kommer några bilder från igår. Nu när man precis fått vårkänsla så börjar det snöa.
jävligt typiskt.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0