På utflykt till valsberget!

måndag idag och dagen har gått fortare än någonsin, imorse hade jag Historia A vilket var väldigt intressant. Jag lyckades hitta klassrummet med hjälp av min matte lärare som talade om vart det var och svårt var de då inte att hitta heller ;) precis bredvid matsalen iprencip..
Efter skolan så for jag vidare till Johan där också Mia, Mickel och Jimmy var så vi satt där och bara tog det lugnt såg film och snacka skit ;> 
just nu sitter jag och väntar på att mamma och pappa ska städa undan matbordet så vi kan fara och hälsa på Loivis, kommer bli så roligt så. Antons nya telefon har föresten också kommit, jag tänkte ju skicka efter en till mig också men jag ångrade mig när jag insåg hur tjorvigt det blev.. Antons kom iallafall till mig så jag ringde han direkt när jag kom hem eftersom att han ahr tjatat om den hela förra veckan, jag är avundsjuk på han eftersom att jag inte ahr en egen telefon själv..
Imorrn ska vi fara till valsberget med skolan vilket jag tror kommer bli jätte härligt bara det är sol så. Men det skönaste måste väl vara att bo i svensbyn just imorrn eftersom att valsberget är just i svensbyn så tar det bara 5 minuter att köra dit från mig så jag och bea ska samköra dit hade vi tänkt. man måste ju självklart ha med sin matsäck och massa gott dit också, det är ju de som är de bästa så jag hade iaf tänkt ha med mig

OBÓY
DRICK YOUGHURT
EN MACKA
DRICKA
& GODIS


Det kommer bli så mysigt så.. Eftersom att det blir en kort dag för min del imorrn så ska jag nog fara direkt till anton efter valsberget, plugga och massa skit.
nu ska jag gå och duscha så jag hinner innan vi ska fara, jag kom precis på att jag inte han med det imorse.
ha det bra!
PUSS


Kommentarer
therese

Haha, vilken söt bild!

2009-03-16 @ 21:17:49
URL: http://theereese.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0