what a day..

har varit en rätt så tjurig dag för mig idag, varit surig som mest hela dagen, folk har sagt till mig " men vad fan är det med dig? skärp dig för fan" och jag har svarat " tyst med dig, det ä ingenring "
Det är det ju faktiskt, PMS antar jag! Annars förutom jag har varit surig så har dagen varit bra. Jag har varit med Bea sedan med andra folk också under kvällen.
det blev en rätt så lugn kväll med nån öl i munksund. Mest suttit och umgåtts med folk, spelat spel och sett tv.
imorrn ser kvällen också lugn ut, ska nog mest vara hemma med anton, mysa, se film, plugga åde.
hade inte mkr att komma med idag eftersom att det inte hänt mkt alls. däremot så har jag fått ett jätte gott recept på nå kakor av Beas syster Ida som ajg coh mamma ska baka tills pappa fyller år. goda som FAN.
nu kommer mamma och hämtar oss.
Ha det bra!
PUSS



Kommentarer
Erika

snyggfan!

2009-03-28 @ 09:23:33
URL: http://justabitoferika.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0