28/3

härliiiiiiiga lördag, tack för att du finns!
Idag har jag varit med Anton tills jag blev hämtad av Therese och Jugge som skulle till oss och käka. Min mormor är också här,  och nu är hon frisk. Tack och lov!
kvällen ser som jag sa i mitt förra inlägg lugn ut med endast en förändring, jag ska sköta ozzy.
förutom att jag ska sköta ozzy så ska jag enbart plugga, jag har faktiskt börjat få kläm på det här vilket är väldigt skönt. Får väl se om jag ska göra provet på måndag eller tisdag. Det beror ju på vad hon säger, förhoppningsvis  på tisdag.
nu ska jag och ozzy gå och hälsa på Bea och hennes hund Ellen så dom får leka ett tag =)
Ha en bra kväll.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0