you'll never walk alone.

Som en ängel utan vingar, de var Du som tog mig till denna värld
nio månader i magen och även efter 19 år har Du alltid funnits där.
Jag vet att det är mitt fel att det har blivit som det är
och innerst inne förstår jag inte hur Du har kunnat stå ut med mig jag svär.
Allting Du har uppoffrat för mig och allting som Du byggt
Alla ensamma nätter Du kramat mig och fått mig att känna mig trygg.
Men med åren som gick blev jag mer och mer knas,
gjorde saker som jag aldrig borde gjort, massor dåliga saker som även jag aldrig trott.
jag ska evigt älska dig hela mitt liv och mer där till.
det är det minsta jag kan göra efter alla år som Du har stått vid min närhet.
Vart livet än tar mig och vilken väg jag än tar, har Du den största platsen i mitt hjärta och kommer alltid att ha
.

jag & mammi
denna bild är tagen på ett kort som jag har, därför det är så blankt på endel ställen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0