Grattis Mikkel :)

Idag fyller vår älskade vän Mikkel 17 år, Grattis som fan!
ikväll blir det fest tillsamans med mia och amanda mfl för mikkel sedan så var det tal om att vi skulle förbi en annan fest också får se hur det blir.Jag tror att det kommer bli roligt.dock väldigt nyktert för min del men de blir nog bra iaf , mia och amanda ska ockås vara nyktra så :)
just nu sitter jag på pappas dator, har precis duschat och väntar på att mia ska ringa och säga exakt hur de blir ikväll.
Det verkar vara väldigt oklart än så länge. just nu hade jag tänkt leta fram nå snygga klädesplagg till ikväll och sedan ska jag ta mig en matbit, har inte hunnit äta nånting på hela dagen, sist jag åt var igår kring 3 så det känns som att det är dax nu :)
och så sant som det var sagt, nu ska jag gå min mage kurrar.
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0