happy birthday to me!=)

Det värsta är ju att jag fyller år på en söndag men jag får göra dagen till de bästa iallafall.
som ni förstår så blir det en hemma dag idag som spenderas med familj och släkt, fika,godis och gott.
dom flesta kommer kring 2-3 och sedan när alla har farit så ska vi vidare och fira Rebecka Antons storasyster som också fyller år idag. Jag tror att det kommer bli en bra dag och det är många söta som har ringt mig under dagen också you make my day, thank's! :)
Nu är det endast ett år kvar tills jag tar studenten, ett år kvar innan jag får gå in på systemet, shit jag börjar bli en stor flicka nu. Snart fyller även Lovis ett år, det är inte allt för länge kvar nu. Det känns så konstigt att tiden har gått så fort men dom säger ju att tiden går fort när man har roligt vilket jag har haft i större delen av mitt liv än så länge så jag antar att det kommer gå lika fort tills jag är tjugo också =)
redan inatt har jag blivit firad av Therese och Hennes kompisar + pojkvän nr jag hämtade dom i stan. Det var riktigt roligt och jag kan även säga att jag fick endel komplimanger om både det enda och det andra. Tack så mkt, de var rart av er;>
Jag hämtade dessutom inte i onödan igår heller utan jag tjänade in 400 spänn också vilket kan vara bra att ha, jag hoppas även på att få litegrann idag också så jag kan börja sprara ihop lite mer pengar till min utlandsresa som förhoppningsvis blir av, men det återstår att se. Annars så får jag hoppas på en varm och härlig sommar så jag får bort min vita hudfärg. Snart kommer väl folket hit förhoppningsvis så jag ska börja röja upp i mitt rum och sådär :)
återkommer senare om det händer nå mer roligt.
Ha det bra!
PUSS



Kommentarer
johanna

Grattis gumman :) hoppas du haft en riktigt bra dag:)

2009-05-17 @ 18:10:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0