I wanna know, Have you ever seen the rain, comin´down a sunny day?

Nu är jag äntligen hemma och jag kan säga att jag jävlat har hållt på att frysa ihjäl idag..
Dagen började med att jag vaknade klockan 9 ungefär sedan gick jag upp och åt frukost the och en macka. Efter det så for jag och anton vidare till skolan. Jag började med lelktion direkt vi kom dit, en lektion som inte varade särskilt länge så jag jobbade med min barnbok och jag har kommit fram till att den nog mest är inriktad för 4-5 åringar,.
efter lektionen så for vi med klassen vidare till bergsviksskolan för att göra arbetsövningar tillsamans med tre stycken olika 3or. Det gick väl sådär och jag skulle nog säga att det inte var kul alls. jag hade väl inte världens bästa kläder för regn men det som var tur var iaf att jag inte tog min tunika som jag hade tänkt ha idag men jag hade helt glömt bort att vi skulle vara ute och leka hela dagen. Lyckligtvis så blev inte dagen så lång men jag höll iallafall på att frysa ihjäl. Jag hade ballerina skor eller vad man ska kalla dom, inga sockar alls, en tunn polotröja från gina och min längre jacka från vila. När jag och Bea satte oss i bilen och skulle fara hem så frös vi både två så jag satte på full värme hela vägen hem till svensbyn och jag fryser fortfarande. Mina tår var totalt STELFRUSNA. så jag tror bestämt att jag ska planera lite bättre nästa gång vi har en sån här sak och inte far såhär lite klädd. Nästa gång är det dunjacka och vinterskor som gäller ;]
Idag är det som jag redan har sagt kallt, regningt och jävligt så det blir inte a´tt vara ute mer än nödvändigt idag.
Det blir nog en dag innomhus under täcket med anton och en film.
Nu ska Jag gå och äta nånting.
Ha det bra allabarn.
PUSS,S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0