matte nationella..

nu har jag gjort mitt nationella prov i matte och de levde absolut inte upp till mihna förhoppningar om att kanske ha en chans att kunna större delen av de. Det var skit svårt och jag blandade ihop många saker vilket gjorde de hela ännu värre. jag blev absolut inte nöjd med min insats och jag är säkert inte den enda som inte blev de. jag gjorde mitt bästa iaf och jag hoppas att det räcker till.-
Nu är jag hemma över lunchen tillsamans med A. Ska snart skjutsa hem han till sig och sedan ska jag tillbaka till skolan.
vi har sammanlagt haft en lunch på 1.5 h, vi börjar om igen 13.20.
Idag ska jag hem efter skolan och plugga mina matteprov som jag har imorrn. Hoppas att jag klarar dom annars är jag ganska körd antar jag. tur man orkar plugga EN ENDA GÅNG.
nu ska jag gå och släppa ut katten sen fara.
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0