Mer födelsedagar :)

Idag fyller antons bror år så vi har hunnit vara förbi där och käkat smörgåstårta och lite vanlig tårta, sett tv ett tag och sedan insåg jag att jag har mina kompletteringar på historia som jag ska kunna in och ut tills imorrn. jag insåg helt enkelt att det var dax för mig att fara hem och plugga. Det har inte blivit av än eftersom att jag tycker att det är ur tråkigt och jag föredrar hällre att ha roligt än tråkigt så jag duschade, böt kläder och satt mig här framför min dator tillsamans med ett glas dricka. Men jag ska snart ta mig i kragen och slå upp böckerna SNART, inte riktigt än.. 
Igår hade jag en hämsk bakisdag med huvudvärk, en panodil och en film. Jag var bänkad framför tvm den största delen av gårdagen men det var jag värd. Jag ska inte dricka sprit då blir jag såhär, jag vet...
förövrigt så ser dagen mycket lugn ut eftersom att det är skola imorrn och jag måste plugga så blir det nog en heldag hemma. JAG VERKLIGEN HATAR SÖNDAGAR.
nu ska jag gå och plugga.
see yaa later babes!
PUSS, S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0