repear, repear, repear..

Idag  så slutade jag återigen tidigt (halv 12) så jag gick in till stan  och shoppade lite hårprodukter (tag 3 betala för 2) det blev ingen större summa pengar för så bra hår produkter. Jag köpte ett volym spray som stärker, vårdar och gör håret glansigt,  ett cerum repear och ett shampoo- de också repear för sammanlagt 340 kr ungefär. Det är mycket bra att ha till sommarn när det skadas som mest. Förra månaden så köpte jag också två hårprodukter repear hårinpackning och plattongs värmeskydd. Jag är iallafall väldigt öjd med mitt köp eftersom att det lär bli skadat om jag ska avfärga mitt hår och gå till blondt i sommar. Jag har inte hunnit bestämma mig än men det lutar mot det och eftersom att jag har så mycket röda pigment så blir det ju bäst att börja med en avfärgning och sedan börja bleka det mer.
jag är lite orolig för min inkomst i sommar bara det var därför jag passade på att köpa alla produkter nu medans jag har pengar. Inget sommarjobb har  jag fått så det blir nog enbart att jobba hemma och hos farfar i sommar. Kommer inte käna någon större summa pengar men iallafall nånting.
Idag blir det en tidig kväll, jag anton fredde och johanna ska upp tidigt imorrn till stan så det blir nog inga många timamrs sömn inatt. Men det blir förhoppningsvis värt det.
nu ska jag tvätta mitt hår sedan ska vi fara vidare till mig :>
ha det bra!
PUSS, S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0