TISDAG BETYDER TRÖTT.

Både Idag och igår har jag varit väldigt trött på morronen, igår värre än idag men ajg har nästan inte ens orkat stiga upp så illa har det varit. Igår missade jag bussen, den for precis när jag kom fram till den, nog för att han säkert inte såg mig eftersom att jag inet var framför eller på sidan av den utan bakom den. Eftersom att dom har tagit bort 6 bussen så var de sista bussen till svensbyn. Jag hade inge batteri alls på mobilen heller, den gick inte ens att slå igång så jag tog en buss till bersika och hoppade av hos jesper, jag åt där och sådär sedan kom pappa och hämtade mig ett tag senare. Lovis sov när jag kom dit men var genast i fullgång efter en halvtimmes tupplur ungefär :) mycket annat hände inte igår, när jag kom, hem däifrån på kvällen så körde jag till anton och mös med han innan jag somnade sent kring 1.
Idag har jag haft nationella i matte igen och det gick förvånansvärt bra. Mycket bättre än det förra provet, jag klantade verkligen till det när jag blandade ihop meredian och medelvärde, det sumpade det mesta. Men jag blir väldigt glad om jag skulle klara matte nationella eftersom att jag slipper göra min rest som jag har sen typ sådär 4 månader tillbaka, aldrig orkat göra bort den och förhoppningsvis så slipper jag de.
Vi går endast halv vecka i veckan, vilket känns extremt skönt. Då ska jag sovasovasova!
nu ska jag och David jobba med vårat historia arbete.
Ha det så bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0