you're the only one that i want, think i'm addikted to your light.

det här är andra gången jag skriver idag men det är bara för att jag har så förbannat tråkigt, jag har inge mycket pengar så jag känner inte för att fara nånbstans med bilen så jag slösar bensin som jag inte har råd med egentligen sedan så kan vi inte hyra nån film eftersom att vi inte har pengar, inte går det att ladda hem heller. Det suger verkligen att vara jag ibland som nu tillexempel då jag verkligen inte kan göra nånting,.
Imorrn är vi ledig som jag har tjatat om hela veckan och som att jag ska sova länge imorrn, jååda!
Nu har vi precis kommit hem från Antons systerdotter, hon är färdigfirad så nu är det bara min Lovis kvar sen är det ¨så gott som sommar. Tuva fick en massa fina presenter som hon lekte med så vi satt och kollade på och lekte med henne litegrann. Vi stannade där i ungefär 3 timmar och det blev smått långtråkigt, det var nästan så att jag funderade på att gåöver till Mia som bor i en lägenhet bakom dom. Men då skulle anton bli på ännu sämre humör och det orkar jag inte med. Han är redan sur så det räcker. Han har precis suttit och spammat mig med sms så jag sa att han fick fara hem om han inte slutade då la han sig i min säng och surade ännu mer, han surar nog ihop snart tror jag.
jag får väl gå iväg och prata med han, ge han en puss eller två så att han blir gladare.
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0