tisdag 12/5

Idag har jag gjort mitt prov i historia, gick väl sådär så vi får väl se om jag klarade det eller inte på måndag. Det var ganska många frågor men hon hade formalerat dom bra, däremot så var det några frågor som jag inte ens tänkt tanken att plugga på så jag chansade på dom.
Idag fick jag veta betyget på nationella, jag blev nöjd med resultatet eftersom att jag inte förväntade mig något annat betyg, det blev bra :)
Idag ska jag plugga x 1000 på både matte och samhälls, men det känns som att jag pluggar och pluggar men ändå inte fattarett skit innomdet ämnet. så jag måste verkligen börja IDAG om jag ska klara det. förutom att jag ska plugga som en tok idag så ska jag även vara med Anton. Jag kan tänka mig att vi bara ska ta en filmkväll eftersom att jag är extremt trött.
Jag har även hunnit vara förbi tandläkarn och ändrat min tandläkartid eftersom att även den här tiden var under nationella
, åh jag är verkligen hopplös på det här med tider..
nu ska jag slå en pling till pappa och be han hämta mig ;]
Ha det bra!
PUSS



Kommentarer
Johanna

så söt du är gumman :)

2009-05-13 @ 11:17:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0