Probably the best time ever. I miss it, I really do.

Jag läste just igenom några gamla blogginlägg på datorn, blogginlägg från 2006 och uppåt. Glädjetårar säger jag bara! fyfan..  Tänk så mycket roligt man har gått igenom i sitt liv utan att tänka på det.
Jag hittade en massa blogginlägg som jag skrivit till anton som var helt underbara  sedan så hittade jag andra inlägg också där det stog saker som jag gjort tillsamans med mina kompisar, alla skratt vi delat men också konflikter vi haft. Det spelar ingen roll för det är så otroligt roligt att läsa igenom allting för man minns så mycket som man inte trodde att man skulle minnas.
här är iallafall ett litet inlägg som jag skrev till anton

17/10-06
DU ÄR DEN ABSOLUT BÄSTA SOM FINNS OCH
JAG ÄLSKAR DIG OERHÖRT MYCKET,
MIN UNDERBARA ÄLSKLING.
ANTON WIKSTRÖM!
<3
sedan så hittade jag även det här inlägget och många fler men jag orkar inte lägga in alla.
4/6- 2006
anton, mitt hjärta.
 Du har nått som ingen annan har! - jag älskar dig över allt annat pojken min
<3

oerhört söta inlägg. Nu ska jag gå och lägga mig bredvid Anton innan han somnar, :]
PUSS,S.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0