Crusing :)

Just nu sitter jag på pappas bärbara med en piggelin och en söt anton.
orsaken till att jag sitter på pappas och inte på min är pga att den inte funkar. helvette jag fattar inte vad jag gör med mina datorer dom går ju sönder en för en. Det här är alltså min tredje dator som går sönder. jag börjar fundera om det har nånting med antons Tibia spelande att göra.. (alltid skönt att kunna skylla på nån;>) Inte för att jag har nånting imot att sitta på den här datorn eftersom att den är en jävligt bra en, mkt bättre än min om man säger så..
idag har jag kört runt en hel del, klockan 9 på morron så skjutsade jag in linda för jobb i stan sedan for vi hem i kanske en halvtimme och sedan for vi tillbaka till stan och käka + köpte öl. När vi gjort det så skjutsade jag hem anton sedan for jag hem till mig och duschade, precis när jag duschat klart ringer Linda. Då har hon jobbat klart och vill ha hämting, oj så otroligt jobbigt, Det var bara att snabbtorka håret, ta på sig kläderna och fara. ungefär så har min dag sett ut och det känns inte som att jag hunnit ett skit förutom att köra runt och skjutsa folk.. Men nu är det äntligen kväll, vi väntar på hämtning från fredde sedan ska vi vidare till stan.
För Ikväll blir det crusing tsm med Anton, Örre, Fredde & Johanna :)
orkar inte ladda upp bilder från valborg på blogg kolla SandraCarolinee.pixbox.se om ni vill se dom. :]
hör av er ikv om ni har lust.
PUSS gull.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0