My birthday, my new beginning.

Nu börjar det närma sig med skrämmande steg. Min 19 års fest igår var väl sådär, rätt lugn och det var jätte skönt =)
vi satt ute hela kvällen framför brasan med alkohol. Det kom mer än beräknat, jag hade tänkt att ha 9 pers hos mig ungefär men det kom 13 vilket var jätte trevligt, det enda problemet var att vi knappt hade stolar till alla.
kring 12 for alla från mig så då gick jag och anton och la oss
Idag mår jag förvånansvärt bra,känner ingenting alls från gårdagen.
Jag slutade dricka igår kring 11 och drack endast 4 öl så det var grymt skönt :D
idag ska jag vara fyllechaffis till både therese, jugge och deras kompis, sedan så ska jag även skjutsa mamma och pappa till Eva och Robban så att mkt annat hände rinte ikväll. Kanske far förbi Byan och säger grattis till Kristoffer som fyller 20 men jag ahr ingen aning om det hinns med än. Det får vi helt enkelt se :] Det blir iaf hellugnt ikväll eftersom att jag har hämtningar men det tkr jag bara känns skönt, vill inte vara bakis på min födelsedag imorrn ändå =)
nu sa jag gå och plugga lite samhälls sedan gå och duscha :)
men först tänkte jag bjuda på några bilder från förra helgen.




Det där var alla, Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0