Tuva 1 år :)

Nu har jag precis skrivit klart min barnbok som blev så bra så den är inriktad mot 4-6 åringar och handlar om en struts och en därghamster som är kompisar den ena trögare än den andra osv. jag men min livliga fantasi det är verkligen urkul :)
Idag slutar jag kl 3 sedan tänkte jag gå på stan och kolla efter en present till Antons systerdotter som fyller 1 år idag. Får se om jag hittar nått roligt. Vi ska inte fara till henne förens 6 så vi hinner väl hitta på nånting där i mellan också om jag inte går allt för länge på stan vilket jag inte tror eftersom attjag var där i måndas.
Imorrn äår det helg för min del och jag tycker att det känns oerhört skönt. Jag hade tänkt stanna hemma redan idag eftersom att både jag och anton har haft väldigt ont i magen, jag fick ont igår kväll och han har haft ont redan sen igår på dagen. Jag hoppas att det går över så att jag kan hitta på nått kul imorrn. Mamma och pappa far till Sikfors imorrn med andrés föräldrar så vi blir ensamna hela helgen vilket självklart är ett plus, dom har förhoppningsvis handlat hem en massa gómat så jag slipper svälta och sedan så är det alltid skönt när föräldrarna är borta ett tag.
nu ska jag skriva klart mitt arbete om manligty och kvinnligt ledarskap så jag får det bortstökat också :)
Ha det bra allabarn!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0