fire your guns it's time to run, blow me away.

regnigt och tråkigt väder idag inte speciellt roligt att köra är det heller och man ser ingenting om man ska backa.
nej usch så jag klagar. Dagen har ju faktiskt inte varit helt dålig bortsett från att min magont inte gått över än. Och ja Therese jag får skylla på pitstops kycklingrullar för det är utan tvekan dom som har orsakat de hela ;)
Snart ska jag fara till anton och hämta upp han sedan tänkte vi ju faktiskt fara och hälsa på min brorsdotter.
senare idag tänkte jag plugga litegrann på historia efter att vi varit hos Lovis sedan ska jag även plugga matte.
Som ni märker, tråkig dag & nu ska jag fara
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer
Therese

Bullshit! Den kycklingen är färdig salladskyckling som du skulle kunna äta kall utan att bli dålig av! Så det så!

2009-05-06 @ 23:07:55
URL: http://theereese.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0