23/5

Vi for aldrig förbi mikkel igår det blev lite ändrade planer som ledde till att kvällen började i djupviken, jag var nykter så vi körde sedan blir därifrån till stan, bakom kalles där festandet för min del började. Jag fick inte börja direkt jag kom dit utan jag var tvungen att köra två vänder från djupviken till stan eftersom att bara hälften rymdes i bilen och ändå var bilen överfull. jag körde och hämtade andra halvan och sedan fick jag äntligen börja.
Det var en mycket lyckad kväll, blev varken för mycket eller för lite. Och även denna helg träffade jag Erik av någon konstig andledning men det var roligt. Iallafall så han jag även gå ut på pentryt igår också tillsamans med en tjej som jag träffade igår, Sandra sedan så följde några pojkar med oss också. Vi hade roligt även där inne och vid stängningstid så var det de gamla vanliga som JÄMT händer mig när jag går ut, jag hade tappat bort brickan. Jag förstår inte hur man ALLTID kan lyckas med samma sak. Eller det kanske bara händer mig eftersom att jag är jävlat sämst att hålla koll på saker?

Det blev iallafall så att jag i slutändan hamnade i bergsviken så jag slaggade där, när jag vaknade imorse så fick jag skjuts in till stan för att hämta väskan, bilen och allt som jag lämnade kvar i stan igår kväll.
När jag gick in till pentryt för att ta ut väskan så sa hon till mig att jag inte fick ta ut den utan legitimation.
Det kändes väldigt hopplöst, jag fick iallafall tag i Sandras nummer som jag trodde hade min busch(eller hur det stavas)
vilket hon inte hade så jag fick panik för utan min burs så kunde jag inte hämta väskan och kunde jag inte hämta väskan så kunde jag inte få tag på bilnycklarna,fick jag inte tag på dom så var jag körd. Men iallafall så kom jag på att jag var i bilen igårkväll innan jag for till bergsviken så jag gick dit och kollade(även om jag inte trodde att den var där så kan man ju alltid hoppas för sin egen skull) och SOM TUR VAR så låg den i bilen, jag gick och hämtade väskan, och sedan kunde jag få komma hem. Idag har jag varit en väldigt sliten krigare eftersom att jag drack sprit igår, de som jag aldrig brukar dricka för att jag blir så förbannat bakis av de. Jag har med andra ord sovit hela dagen vilket har varit oerhört skönt. Det var egentligen inte tänkt att ajg skulle dircka igår utan endast idag, det blev som ni märker ändrade planer så då var det tänkt att jag skulle dricka både igår och idag. Men vad tänkte jag på egentligen? jag dricker sprit och tror att jag har orken till att festa nästa dag också, kan jag ju drömma om. Min kropp sa ifrån och det blir en lugn kväll ikväll.
Nu ska Jag frächa upp mig och sedan fara och hälsa på Anton.
Ha det bra allihopa!
PUSS, S.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0