20091105

Hey amigos!
Sitter just nu på skolan i datasalen i freja.
Har Historia men alla får sitta vid varsin dator och göra arbete så jag gick in till freja för att PLUGGA.
Vet inte om jag pluggar särskilt mkt, sitter mest på facebook och kollar runt lite.
Nu är det endast en dag kvar innan min älskling kommer och jag kan säga att jag LÄNGTAR, jag kan till och med säga att jag längtar hur mkt som helst.
Låg igår kväll och kunde inte somna, smsade med han men jag kring halv 1 så fick jag slut batteri på telefonen ochd var kolsvart i hela huset, knäpp tyst och alla sov. STRÖMAVBROTT, kan de bli värre?
Det här är tredje gången det är strömavbrott exakt klockan 11 i hela Svensbyn, man kan inte sitta framför datorn, se tv, lyssna på musik, ja inte ens ladda telefonen när de behövs som mest.
Det enda man kan göra är att sova..
Efter en halvtimme så somnade jag tillslut och vaknade sedan av att mitt alarm på telefonen ringde halv 7, jag znoozade i 10 minuter innan jag steg upp och sedan var det bara att börja göra sig redo för en dag i skolan.
Jobbigt men jag anser trots det att de är bättre än praktik.
Planerna för idag är lagda, först och främst ska jag göra bort alla jobbiga lektioner för dagen tills vi slutar för dagen klockan 3 ungefär. 
Sedan blir det att gå på stan med Bea efter skolan, ta en fika och kolla runt lite.
När vi gått klart så ska vi åka hem med halv 5 bussen, jag är sedan hemma klockan 5 och då blir det att plugga ett bra tag så jag slipper plugga i helgen, vore inte det roligaste!
Mycket annat händer väl inte idag förutom att jag måste dammsuga och skura, kanske dammtorka en aning i mitt rum, men det går ju rätt så fort så sedan kanske jag hinner kolla tv, gå på en promenad och slutligen sitta vid datorn ett tag också, vilket brukar vara ett måste.
Nu ska jag avrunda. Hade tänkt försöka plugga lite samt kolla igenom mina praktikuppgifter.
Ha det bra allihopa!
PUSS

första kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0