23/11-09

Som ni såg i mitt tidigare inlägg så har jag inte alltid bra drömmar den drömmen jag drömde för någon natt sen, som jag berättar om i inlägget "älskad dröm", Därför att jag just tyckte så bra om den drömmen är för att jag nästan bara haft mardrömmar dom senaste veckorna och det har alltid handlat om personer som står mig väldigt nära eller bara om mig själv.
Direkt jag somnade så började jag drömma om Andreas, det som jag skrev om i mitt tidigare inlägg och sedan vaknade jag och somnade därfter inte förens kring 3-halv 4.
Usch, ibland älskar jag att drömma men ibland hatar jag det och just därför tycker jag nästan att verkligheten är bättre än drömmen eftersom att man kan vakna och veta att saker inte är sanna när det är en dröm.
Sådär nog om det.
Nu är jag bara lättad över att det jag drömde inatt inte var sant och att jag kan gå vidare som vanligt.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ingenting speciellt tror jag väl, jag har precis kommit hem och är nu sugen på en promenad fast först ska jag nog duscha sedan får vi se om jag går ut eller inte.
Nu ska jag iallafall städa upp i mitt rum!
Ha det bra allihopa.
PUSS




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0