Bullshit!

Vad gör man när folk skriver kommentarer " anonymt" på sin blogg med andra ord inte vågar namnge sig men vågar ändå påstå att dom vet mer om en än vad man själv vet.
Denne "anonym" verkar påstå att jag "håller på" som personen så fint utrycker det med andra killar än med Ante och att jag inte är snäll mot han.
Jag vet inte vad denne " anonym" har fått om bakfoten? jag vet att jag har många killkompisar som jag umgås med ofta och jag vet att jag tycker om dom väldigt mycket också men betyder det att jag "håller på" med dom?
Betyder det att jag måste vara otrogen för att jag är med dom?
SEN att jag är med mitt ex, ska det spela någon roll om jag är med han? eller snarare träffar och pratar med han? Han är ju ändå mitt ex och man ska inte behöva vara ovänner eller inte prata med varandra för att man har gjort slut och den ena har skaffat ny partner.
Jag tycker att det är väldigt fegt och dumt att börja anklaga folk för saker så fort man umgås med någon i motsatt kön.
Just nu är jag bara väldigt stött och irriterad över hur någon vågar anklaga mig för sånna saker för att jag umgås med folk jag vill och tkr om att umgås med.
Jag vet inte vad mer jag ska säga men jag kan ju avsluta med att säga att vi ju faktiskt bor i Piteå och här snackas det och jag står för saker jag gör och detta är alltså en sak som jag inte gjort och som alltså inte stämmer det minsta. Så ni kan ju iaf försöka att ta reda på saker innan ni börjar anklaga folk, försök tänk er in i eran egen situation och försök tänka en aning logiskt.
Tack!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0