Dålig start på dagen..

Dagen började en aning fel när jag vaknade imorse och kände mig otroooooooligt trött.
Jag steg iallafall upp ur sängen, gav Ante mitt täcke eftersom han låg på sitt eget och sedan började jag sminka mig.
När jag sminkat mig och valt varma kläder inför dagen så skulle jag som jag alltid gör gå in till köket för att äta frukost när jag hör att pappa fortfarande sitter där inne.
Så jag, bara för skojjs skull hämtar min mobil och kollar vad klockan är, på den står det att klockan är 7 men jag vet att pappa alltid börjar jobba vid den tiden så det var fortfarande lite konstigt så jag slår igång datorn för att kolla om det möjligtvis är klockan på telefonen som går fel..
Det gjorde den, klockan var bara 6.
Så jag gick och la mig i sängen igen, med alla kläderna på och somnade ganska direkt.
Klockan 7 vaknar jag sedan av att mamma säger att vi ska fara på 20 minuter så jag går direkt in i köket eftersom att jag redan är sminkad, påklädd och klar.
Hon blev lite chockad att jag var så snabb med allting men när jag sedan sa att det inte riktigt var så de låg till så började hon bara att skratta.
Började Jobba halv 8 imorse, med det menas att jag får sluta en halv timme tidigare eftersom att jag började tidigare, halv 4 slutar jag idag med andra ord.
Perfekt, då hinner jag precis springa in på Apoteket och hämta ut ett nytt recept minipiller.
Ikväll blir det möjligtvis hockey tillsamans med Ante, hoppas på det men han har träning också så vi får se hur det blir helt enkelt. Annars stannar jag hemma och pluggar medans han tränar, kan behövas om man tänker på dom två proven jag har Torsdag- Fredag i veckan.
Nu ska jag gå och leka vidare!
ha det bra allihopa.
PUSS




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0