Det var evighets sekunder- tre korta andetag, hela livet vände. Vem valde inte jag.

Nu har jag äntligen kommit hem från skolan igen och är på sjukt dåligt humör, snart lägger jag ta mig f'n av med skolan helt och hållet, detta är jobbigt!
Både många personer på skolan och lärare är förbannat irriterande ibland och ja jag kan inte ens förklara med ord hur arg jag kan bli på vissa ursäkta mig men idioter, sluta förfan och snacka,
kom och fråga ist om det är någonting.
Efter skolan så pratade jag iaf med en av mina hjärtläkare Mats, vi pratade ett tag och sedan bestämde vi en sak som jag länge funderat över men inte riktigt kunnat bestämtma mig över hur jag ska göra, vad som är bäst för mig och sådär. Men nu har jag iallafall det och jag tror absolut det blir en bra lösning på mitt problem.
Efter att jag pratat med han så går jag in till stan för att kolla runt lite, Bea skulle egentligen följa med också men hon slutade senare än jag och jag fick inte tag på henne så jag gick in själv helt enkelt.
Sen ringde hon och sa att hon skulle komma in, då satt jag redan och fickade med Sandra och min brorsdotter Lovis samt deras vänner och Bea dök aldrig upp så då for jag hem klockan 4 när Sandra och Lovis for hem, jag fick mig en god fika med gott sällskap iaf.
Idag blir det att köpa hårfärg på coop medans mamma och pappa är där och handlar men jag har en aning beslutsångest över vilken färg jag ska välja så jag får se litegrann.
Hade ju tänkt färga svart men den SLÖSADE jag tyvärr bort på min ljusa hårförlängning eftersom att färgen inte riktigt ville fastna på håret.. Onödigt!
så nu vet jag inte riktigt vilken färg jag ska fortsätta med, går ju att färga svart eller fortsätta på den färgen jag har nu, brunt och slingit eller kanske rött? Vad säger ni folk?
Era svar är ganska avgörande nu eftersom att jag inte själv har någon aning, endel har sagt blondt men det kan
jag då säga att det inte blir, har nog slitet hår och är inte sugen på att tappa allt så tyvärr.. Men i övrigt är jag öppen för alla era förslag.
Nu ska jag byta kläder och tvätta bort sminket :)
Ha det bra allihopa!
PUSS




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0