vem vänder vindarna? Vem får dig att gå dit du aldrig gått?

Just nu sitter jag om igen i datasalen på skolan, har precis varit på mina två första lektioner för dagen- Svenska och Människor i behov av stöd och dom gick iallafall jätte bra så det var en bra början på dagen.
Det ringde i min telfeon mitt under en jätte intressant redovisning om canser som en utav tjejerna i gruppen hade så jag tryckte upptaget utan att kolla vem det var som ringde och sedan såg jag att det avr ett nummer som jag kände igen men inte riktigt visste vem det var iallafall så jag kollade nyss upp via Hitta.se vem det var som ringde och det visade sig vara Svensby sportklubb som ringde och frågade om jag kunde jobba imorgon men min lillasyster ska få jobba
iställlet nu när Andreas kommer och jag ska vara med han. Dessutom är det fest imorgon med mina vänner och han har match som jag gärna vill kolla på.
Ikväll blir det bara lugnt med middag tillsamans med familjen plus mormor, blir inge dricka eftersom jag ska
skjutsa hem henne inatt men det blir väl att spela spel och bara ta det lugnt, det blir mys.
Annars idag så måste jag dammsuga och skura mitt rum som jag av någon konstig anledning glömde igår.
Mycket annat händer nog inte idag, ska ringa Johanna nu och fråga om hon är på skolan så vi kan äta tillsamans sen börjar jag om igen klockan 12 med psykologi.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0