*

Just nu sitter jag på skolan och har sådär allmänt skittråkigt, sur är jag också..
Endel personer kan verkligen få mig på dåligt humör och jag är en väldigt glad människa i övrigt så jag fattar inte riktigt hur dom lyckats men på nått vänster så gör dom det ändå.
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, blir väl att fara hem och göra klart en inlämningsuppgift samt plugga litegrann men jag har ett problem eftersom att jag inte riktigt vet vad jag ska plugga på men någon rest borde jag ju ändå ha?
möjligtvis att jag har något i människor i behov av stöd, har för mig att vi ska ha ett prov i det ämnet snart så jag får höra under lekionen vi har idag om ifall det är så eller om de bara är jag som misstagit mig.
Nu ska jag börja förmereda mig för ännu en lektion som börjar halv 11.
Lång förberedelse kan behövas ibland!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0