Fars dag!

Grattis till alla pappor där ute!
Helgen har varit full med festligheter och mys tillsamans med vänner och pojkvän.
För mig har helgen varit helt underbar, I fredas slutade jag tidigt, kring 1 så jag och Bea åkte hem med Andreas som skulle hem till mig till Svensbyn och med oss i bilen satt även John.
Dagen i fredas var inte särskilt händelserik, vi var hemma till 10 ungefär och sedan for vi vidare till Durrnäs på fest tillsamans med Johanna, Fredde mfl.
Vi for sedan därifrån kring 1 och då åkte vi med Johannas mamma hem till Svensbyn jag och Andreas och när vi kom hem så var vi vaken ett tag till innan vi tillsist somnade och vaknade kring 1 dagen efter och då var det dax att åka vidare till Lule där han skulle spela Hockey.
Jag kom på att vi lämnat bilen i stan dagen innan och att André har den andra bilen så jag rindge runt till några strycken och frågade efter hämtning men ingen hade bil så jag provade i sista minuten att ringa till Andre för att höra om han möjligtvis kunde komma för att hämta upp oss.
Han kunde lyckligtvis det och kom sedan 20 minuter senare och hämtade upp oss.
Så vi åkte på en vääääääääldigt halt, snöigt och dåligt väglag till statoil, hämtade bilen och for vidare till hans match som sedan började 1.5 timmar senare.
Jag kollade när han spelade och sedan efter han duschat och gjort sig klar så gick vi vidare ut till bilen och for tillbaka till Piteå igen.
vi anlände kring 8 sedan käkade vi, jag pratade med lite folk och bjöd hem dom till mig på fest.
Så Fredde, Johanna, Jimmy, Mikkel och Tosse kom till mig kring 9-10 och sedan började vi dricka och hade väldigt trevligt, den ena fullare än den andra.. Vi gjorde inte mamma och pappa särskilt glada, tur att jag var den nyktra
iallafall, eller nästan nykter iaf.
För mig blev det endast ett vinglas och en öl igår men det är väldigt skönt nu och jag ångrar det verkligen inte.
Idag vaknade vi också rätt så sent och då var redan Sandra, Jesper och Lovis hära och fikade tsm med mamma, pappa, Linda och André i köket, Lovis sprang mest runt och jagade molle, katten i huset.
Sen dom for tidigare idag så har jag och Ante kollat hockey, elr om jag ska vara ärlig så somnade jag faktiskt, sjukt trött måste jag erkänna att jag är.
Annars har vi inte gjort mkt annat, jag har fått min efterlängtade massage och sedan har vi även kollat på några videoklipp på youtube.
Nu ska vi äta nånting eftersom vi inte gjort det ännu.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0