Hemmakväll med Bea!

Kvällen ser lovande och väldigt lugn ut. Nyss jobbat och det var jäääävulskt kallt men det var iaf skönt att jag slapp jobba till klockan tre utan fick fara hem redan före kl 2 :)
Sen jag kom hem från jobbet så har jag hunnit städa upp alla kläder och allt hår från igår från mitt golv plus att jag har hunnit prata med Bea .
vi båda ska köra åt våra föräldrar ikv så det blir en väldigt lugn kväll framför Johan Falk och nått gott.
Somnade kring 1 igår framför tvn och hade även då en väldigt lugn kväll som ni hör. Var på väldigt och då menar jag väldigt otroligt dåligt humör, fick inte låna bilen och kunde inte fara nånstans. Det var nog bäst så ändå eftersom att jag var så surig. kan inet ha varit kul att umgås med mig i det skicket!
Idag är jag masser mkt gladare och ser framemot kvällen med Bea, mera planer för kvällen har jag inte men det dyker väl upp allt eftersom, det blir nog en tidig kväll som det ser ut nu iaf!
Ha det bra allihopa.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0