ILLA!

Dagen igår var en aning tjorvig.
Jag följde ju som sagt inte med på Andreas hockey men det gjorde pappa.
Det var ett tag kvar innan själva matchen skulle börja så han åkte ner på ok för att köpa kaffe och när han ska köra ut därifrån så krockar han så att bilen inte går att köra mera.
Han ringer bergningsbil och skickar ner den på lagning i Piteå och ringer till mamma för att dom ska kunna ta sig hem så jag och André far dit kring 8.
Vi hinner till och med se en bit av Antes match innan vi ska åka hem igen. Olyckligtvis så missar jag hans mål som han gjorde i andra perioden men jag får väl förhoppningsvis se ett någon annan gång.
Ikväll ska jag och Ante fara till Jesper igen och se Lule- Djurgården och jag ska verkligen köpa GODIS. Jag håller på att dö här, usch vad sugen jag är.
Mkt annat händer väl inte idag förutom att jag ska plugga en del med andra ord en mycket o händelserik dag.
Nu ska jag gå och kolla tv..
Ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0