It's not fear and it's really not okey!

Sitter just nu på mitt rum och ska snart iväg till min kära vän och se andra avenyn.
har precis färgat min hårförlängning i svart och är snart redo för användning, jag ska bara tvätta ur den och torka den först innan jag ska prova den, hoppas bara inte att håret blir allt för nött för då lägger jag de hela på is.
jag och mamma hade världens disskusion idag, hon är verkligen hur lejd som helst ibland och ibland blir jag bara sååååååååå galen på henne.



Och det västa är att alla tkr att det är jag som är knäpp? Det är ju mamma som säger att hon ska trycka in mig i en tvättmaskin och sen torka mig i torktumlaren också så jag inte behöver någon handduk.
Hon är helt knäpp ibland, det måste jag då säga!
Ni kan ju gå in på min FB och kolla vad alla har skrivit. Som jag har skrattat, det förgyllde verkligen min dag .
Nu ska jag dra vidare och kolla Andra avenyn.
Ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0