Pinsamt LULE.

Ikväll har jag varit hos Jesper tillsamans med Andreas och kollat hockey.
Pinsam förlust för Lule mot Djurgården om man säger så!
Satt mest och pluggade Svenska eftersom att jag totalt glömt bort provet så nu gäller det att plugga,plugga,plugga sista kvällen innan provet så att förhoppningsvis en del av provet fastnar.
Imorgon är det fredag och som jag har längtat efter helg, känner mig helt slut efter veckans jobb på dagis, fortfarande trött efter att jag vaknade så tidigt som i Tisdags klockan 6 och i Onsdags halv 6.
Nu hade jag tänkt vara fröken duktig IGEN och plocka ihop i mitt rum och sedan fortsätta med mitt pluggande.
Ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0