PN på 15 timmar?

Det var som jag sa i mitt tidigare inlägg en väldigt jobbig dag igår men det har jag ju  bara mig själv att skylla då också..
Iaf så bestämde jag mig för att ta en PN direkt när jag kom hem från skolan halv 5 så jag gick och la mig och kollade tv och somnade sedan klockan 5.
Jag som bara hade tänkt ta en PN blev allt bra chockad när mamma ringde och väckte mig klockan 8 imorse och jag undrar hur länge jag hade sovit om hon inte hade ringt för jag var nämligen fortfarande väldigt trött.
Jag steg iaf upp och åt frukost och började sedan räkna timmar, det visade sig att jag fått en nattsömn på 15 timmar och utan att vakna en enda gång. Inte okej!
Idag är det fredag och jag har min första lektion just nu, sitter och dricker Loka, skriver blogg, pratar med Ida och söker fakta om en författare till min bok som jag läste ut för en vecka sedan.
Kvällen är fortfarande oplanerad så jag undrar vad jag ska hitta på, bjuden på några fester men eftersom att jag ska jobba imorrn så vet jag inte riktigt om det skulle vara så smart att dricka kvällen innan.
Jag ska försöka höra vidare om inte någon vill ha en hemmakväll med mig ist och i värsta fall så får jag väl försöka få undan nått skoljobb.
Men det värsta är ju att jag inte har några rester att få bort förutom psykologiarbete som jag tyvärr måste göra under skoltid. Jag har verkligen blivit hur duktig som helst nu :) särskilt stolt är jag att jag klarade Svenska provet med flera poäng över G. Skönt. :)
Nu ska jag söka vidare efter fakta på min författare.
Ha det bra allihopa så hörs vi sen!
PUSS



Kommentarer
Anonym

Du är inte schysst på ante sandra och ja hoppas du inser de och börjar tänka efter. Hör saker om dig hela tiden och ja vet att dom stämmer så bestäm dig om du klarar av att vara med en eller måste ha flera killar runt dig! och sätt dig in i situationen men ta exemplet att de är ante som springer med sina ex och sover med andra killar OSV.

2009-11-27 @ 10:38:47
BIGGAN BESÖKARE

HEJ BIGGAN

2009-11-27 @ 10:45:32
bIGGAnZ FRIEND

SHUUUE BIGGAHN ;)

2009-11-27 @ 10:46:09
Sandra

Anonym: Jag skulle aldrig kunna vara otrogen mot ante så jag vet inte riktigt vad du har fått för dig ;s jag har många killkompisar, det har jag men dom är mina kompisar och varken kommer eller skulle kunna vara mer än så för mig. Sen att du hör saker så behöver man inte alltid tro på saker man hör heller så jag tycker inte att du ska anklaga mig för i själva verket så vet du ingenting. Det är bara jag som vet vad som är sant och om jag nu skulle ha varit otrogen mot Ante så kan jag lova dig att jag skulle berätta det för han för att jag skulle ha ett så förbannat dåligt samvete. Jag tycker om Ante alldeles för mkt för att kunna göra något sådant. Och du, får inte jag vara med vem jag vill kanske? det är inte precis så att jag är med Anton på fritiden. Vi pratar på skolan och sådär men det ska inte spela någon roll? så man får inte vara vän med sitt ex för att man träffar en ny kille :/?

2009-11-27 @ 10:53:29
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/
Sandra

Hej pojkar! tyst med biggan jag undrar vem det är som käkar där just nu? Ja inte är de då jag iaf ;>

2009-11-27 @ 10:56:21
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0