Tisdag med stort G!

Jag såg bara två perioder igår av hockeyn eftersom att jag var så sjukt trött.
Efter att jag sett dom så far jag hem från Lillpite igen, duschar och sedan går jag och lägger mig i sängen och kollar tv, jag somnade kring 10.
Idag blir det att plugga och gå på stan en sväng om jag nu orkar det vill säga.
Det är så mörkt och tråkigt ute nu när det är höst, jag måste faktiskt erkänna att till och med vintern är bättre om man bortser från den eviga kylan.
Imorse vaknade jag med ångest och illamående, mådde inte det minsta bra och jag har fortfarande inte kommit på varifrån denna ångest kommer, jag ville bara gråta och det är det som är det värsta.
Ångesten har fortfarande inte släppt och det känns surt att inte veta var den kommer ifrån eller varför man är värd att ha den.
Var det för att jag inte såg hela matchen igår? eller kanske för att jag drömde någon konstig dröm inatt som jag inte kommer ihåg?
Nej usch. Jag hoppas den släpper snart så jag kan gå vidare.
Nu ska jag prata klart med Johanna och sedan gå och göra lite nytta!
Ha det bra allihopa!
PUSS

Cleo 13/11



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0