TRÖTT!

Nu har jag kommit hem från praktiken med massor av huvudvärk och är också väldigt trött så jag ska ta mig en pn så snart jag är klar med detta inlägg.
Dagen idag har i övrigt varit bra, har inte varit särskilt kallt ute men det blåste rätt så mkt vilket gjorde att man trots dom fem plusgraderna frös ändå.
Imorgon börjar jag sent eller snarare det som för mig är sent, halv 10.
Jag funderar starkt på att sova över hos mormor inatt och gå till Dagiset därifrån, det tar bara 10 min.
Ska ringa och prata med henne efter middagen och fram till dess ska jag vila och sen ikväll när jag är hos henne så ska jag plugga och ta det lugnt, om det nu blir så att jag far dit vill säga.
Nu ska jag lägga mig och kolla tv och somna till den.
Ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0