Umeå!

Pratar just nu med Jessica på msn och vi bestämde precis att jag ska komma över nästa helg till henne.
Det var sådär 7-8 månader sen sist vi sågs så vi tyckte liksom att det var dax nu och de låter ganska logiskt om man tänker efter så inte i helgen utan nästa så åker jag alltså till Ume på Fredag och stannar där till på söndag sedan åker jag tillbaka till svensbyn igen och förbereder mig på skola dagen efter.
Ikväll blir det hockey hemma hos bror och då ska jag även passa på att pussa på min Lovis litegrann eftersom det var ett tag sen jag såg henne, en vecka sen ungefär. Saknar henne!
Idag har jag hunnit köpa julklappar till Jennie, Linda, Therese, och Mormor så nu är det bara några stycken kvar att köpa till sedan är jag klar. Ska bli skönt att slippa tänka på de för det blir så dyrt i lägnden.
Sedan så har jag även hunnit göra klart mina praktikuppgifter på datorn så nu har jag det bortstökat också och det är jag väldigt glad för, det är jobbigt!
Utan att jag vetat nånting så har vi fått hem skolkatalogen och för första gången så blev jag ju faktiskt rätt så nöjd fast förra året var jag faktiskt också rätt så nöjd men de blev utan tvekan bättre i år.


Lite dåligt när man tar kort på kort såhär men på ett ungefär så såg det väl ut såhär. :]



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0