YES! Jobb på Lördag.

gosch vilken onödig dag!
Idag har jag till att börja med fått 13 timmars sömn, jag har aldrig sovit så mkt i hela mitt liv tror jag så jag kände mig sjukt utvilad när jag steg upp.
10 minuter efter att jag stigit upp ringer Bea så jag pratar med henne ett tag innan jag går och fixar håret samt sminkar mig inför skolan.
Jag sa till henne att jag skulle hämta henne halv 12 eftersom att vi börjar 12 men sen när jag skulle fara så hittar jag inte bilnyckeln och de visar sig att mamma har den på sig så jag försöker få tag på pappa men förgäves.
Jag fick inte tag på han och sedan ringer han upp efter typ 15 minuter och säger att den ska ligga i bilen vilket den absolut inte gjorde så jag började söka efter extra nyckeln som jag sedan hittar 10 minuter senare och kan äntligen fara och hämta Bea för att fara vidare till skolan.
Vi kommer 10 minuter sent men det gick bra ändå som tur var.
Jag fortsatte dagen med Turism och sedan efter ett väldigt långt hål så har jag min sista lektion där vi får passa på att fixa och prata om vårat projektarbete som nu har blivit flyttat till i början på Januari.
Under hela mitt hål så har jag varit hemma hos mormor, druckit te och fikat och just när jag ska fara därifrån och tillbaka till skolan så kommer jag på att jag inte har mitt körkort med mig så jag far hem till Svensbyn, äter några mackor och oboy och sedan far jag tillbaka till sista lektionen som vi bara har i 10 minuter och sedan slutar vi.
Nu är jag hemma igen, har lite yrsel och illamående men jag antar att det kan vara beroende på vaccinet som jag tog igår, men iallafall grymt jobbigt.
Imorgon är det fredag igen och jag måste säga att denna vecka har gått väldigt fort.
Blir en lugn kväll imorrn eftersom att jag jobbar Lördag och sedan fyller ju Jugge år på Lördag också men det hindrar ändå inte mig för att hitta på nått kul under kvällen.
Morgondagen är än så länge oklar men om det är någon som vill ha en hemmakväll med mig framför tvn så är ni mer än välkommna, ni lyckliga har mitt nummer!
Nu hade jag tänkt göra färdigt mina praktikuppgifter.
Ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0