-10 grader och SNÖ!

Vaken och redo för en ny dag som ska spenderas här i Kiruna.
Vaknade imorse av att Ante låg och strök på mig, nog är jag lättväckt alltid.
Sedan låg vi kvar i sängen ett tag innan vi steg upp, gick ner till dom andra och åt frukost plus spelade plump.
Ikväll kring 9 är jag i Lule igen, sen kommer pappa och hämtar mig och skjutsar tillbaka mig hem igen.
Nyss pratat med Johanna i telefonen och vi planerade litegrann inför morgondagen som i första hand ska spenderas hemma hos mig sedan far vi väl vidare någon annanstans när vi känner oss redo och har skjuts.
Jag tror att det blir en kanonkväll imorgon eller iallafall så hoppas jag på det men jag som inte ens skaffat alkohol än känner mig en aning stressad men det ordnar sig säkert som vanligt.
Här i Kiruna är det enligt mig väldigt kyldigt idag, två siffrigt, -10 grader och det värsta av allt SNÖ.
För tillfället är jag ärligt talat glad att jag bor i Pite där man iaf får behålla asfalten nån månad efter att sommarn gått mot sitt slut. Här verkar det gå mot vinter direkt... Tragiskt.
näni, nu ska jag prata i telefon ett tag hade jag tänkt och sedan vara social med Andreas.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0