28/10

Vaknade för ett tag sedan så jag försökte väcka Andreas men när jag  insåg att det var näst intill omöjligt så gick jag och duschade men när jag sedan kom tillbaka så hade han hunnit vakna och gått ner.
Jag gör mig klar, kammar håret och sen byter jag om till rena kläder som Andreas söta syster har tvättat, tack så otroligt mycket.
När jag klätt mig går jag ner, säger godmorgon till Andreas familj och sen kommer Jenny fram till mig och frågar om det går bra med plättar till lunch.
Kunde inte bli bättre, JAG ÄLSKAR PLÄTTAR.
Självklart går det bra säger jag sedan går jag in till tvrummet där Andreas sitter, väntar på att han suttit klart vid datorn och nu sitter jag här.
Mycket annat har inte hänt idag, vet inte riktigt vad vi kommer hitta på senare men det återstår att se.
Ni får ha det så bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0