Ansiktsmask, ett glas rött och ny färg i håret!

Dagen idag har varit jätte bra och har även gått fort.
Sista kvällen här i Kiruna, känns väl inte sådär jätte roligt men får väl förhoppningsvis komma tillbaka hit med Andreas någon helg framöver.
Idag har jag och Andreas hunnit göra plättar med hans syster och dom blev väldigt goda.
Sedan följde vi med hans mamma till stan där vi mötte upp Andreas moster Linda plus hans kusin Simon och satte oss och fikade, jag en räkmacka och dom andra åt en laxmacka, mkt goda!
När vi fikat så går vi in på några affärer och sedan far vi vidare till Coop och handlar mat, ansiktsmaskar, hårfärg, glass, tia och triss låtter och mycket mera sedan far vi tillbaka till Jukkas igen, sätter oss och kollar tv ett tag och sedan var det dax för en otroligt god middag.
Nu när jag precis har ätit så har jag satt mig här vid datorn för att få en chans att blogga litegrann innan Andreas säger att han vill ha datorn igen..  Men för tillfället ligger han och kollar tv med sin mamma, syster och Fredrik.
Men nu Ansiktsmask, ett glas rött och ny färg i håret för min del.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0