Back home!

Nu mina kära vänner är jag tillbaka i Pite igen.
Sitter just nu och pratar med Andreas i telefon och sen när vi lagt på ska jag gå och lägga mig i sängen och se tv för att sedan kunna sova. Kommer sakna dig otroligt mkt inatt älskling.
Det blev inget jobb för mig imorrn iaf, Birgitta ringde just och sa att hon skulle jobba och då kan ju självklart inte Jag också göra det. Crap! jag som behövde pengar..
Så imorgon blir det att försöka sova så länge som möjligt sedan fara in till stan, fixa alko och sedan börja tagga för fest, gosh vad roligt det kommer bli.  Taggad till tusen!!
Det går inte så bra att skriva medans jag pratar i telefonen, fattar typ ingenting utav det han säger så jag tror jag måste avrunda hära sedan ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla tv.
godnatt!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0