pluggardag!

Hej allesammans!
Idag har dagen varit lite ovanlig för min del.
Det började med att jag var hemma till 8 på morronen för att sedan ta en buss till staden och när jag anlände så började jag gå vidare till ungdomsmottagningen.
jag var där ett ganska långt tag faktiskt men utan resultat, dom bara sa att allt verkade bra men eftersom jag ändå har ont så ska jag få komma för ytterligare kollar på Torsdag klockan 3 så jag hoppas det går bättre den här gången men det tror jag ärligt talat att det går.
Det här är alltså min tredje gång jag varit och försökt få veta nånting men kommit hem utan resultat varje gång.
Jag håller tummarna för att få veta nånting på Torsdag!
I övrigt så är jag väldigt glad och utvilad idag, känner mig som en ny människa när jag fått sova ut, dessutom har jag pratat mkt med min bästa Andreas och han är lika underbar och gullig som vanligt, du lyser upp min vardag.
hans planer för kvällen var iaf att fara och träna, gu! jag hade också velat fara och träna..
Känner mig så sjukt otränad när vi inte har någon idrott i skolan under praktiken, saknar den hur mkt som helst.
Ikväll händer det inte mycket alls på mitt schema, det blir att plugga som aldrig förr för att fixa ett rättvist betyg i historia.
jag har ju som sagt slöat på tok för mkt i år, förra veckan gjorde jag bort en hög med skolarbete men det är fortfarande en del kvar som måste bort så jag får ligga i väldigt mkt innan Novembers mitt när Historian slutar.
Det fixar jag, precis som allt annat.
Nu ska jag hälla upp ett glad med trocadero och sedan sätta mig i sängen med historiaboken.
Ha det bra allihopa!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0