Fest 30/10!

Kvällen igår var jätte bra och jätte lyckad.
Vi var hemma hos mig till klockan 12 ungefär innan alla fick skjuts och tog seig in till stan för utgång.
Egentligen skulle vi bara vara 10 pers hemma hos mig och ha förfest på våran övervåning men folket trappade in en efter en så det slutade med att vi blev närmare 20-25 stycken´uppe på min övervåning.
jag var jätte nöjd med kvällen och jag fick se en massa nya ansikten som jag aldrig någonsin sett förut.
När alla lämnat huset och det bara var jag, Johanna, Fredde och Josef kvar så började vi också att intensivt söka efter skjuts och det slutade med att Johannas mamma skjutsade in oss och sedan gick vi åt skilda håll när vi kom in.
Jag följde med Josef in på pentryt där jag träffade Mattias, Tobbe, André, Anton och många fler sedan kom även Dennis in också så trots att det inte var många där inne så blev det ändå roligt när man kände iprencip alla där inne.
Kring 2 så ringde vi efter hämtning och efter många om och men så tog jag mig till sist hem och kunde lägga mig och sova, jag somnade ganska direkt.
och nu sitter jag här, ska snart gå och duscha men först tänkte jag lägga in några bilder från igår.
jag lägger in 9 stycken och resten hittar ni på min facebook!











Så det var mina utvalda 9 kort.
Nu ska jag gå och duscha och sedan lägga mig i sängen och kolla tv igen.
Ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0