Full med feber

Hej Darlings!
Det blev inget pluggande för mig igår, satt mest och pratade i telefon och sedan somnade jag kring 10.
Igår hade jag 39 grader feber och som jag sa tidigare väldigt, väldigt förkyld.
Jag orkade knappt hålla öppet mina ögon, det var väldigt längesen jag hade sådär mkt feber och det var verkligen inte roligt kan jag säga, jag kallsvettades och hade ont i hela kroppen.
Nu har min feber sänkts men jag har dock fortfarande 38.5 grader men motför hur jag mådde igår så mår jag bra idag, känner mig mycket piggare men väldigt yr, trött och seg.
Jag for med andra ord på dagis med 38.5 graders feber igår, inte konstigt att febern hade ökat när jag kom hem. Jag är verkligen inte förvånad över att jag tyckte att det var det jobbigaste jag gjort.
Jag vill verkligen fara till Kiruna imorrn så jag ska stanna inne hela dagen idag bortsett från 1.5 timmar ungefär när jag ska på ungdomsmottagningen.
Nu ska jag hämta en av drickorna som mamma köpte åt mig igår sedan ska ajg lägga mig och se tv.
Ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0