hello!

Somnade mkt tidigare än jag gjort under hela mitt praktik igår så jag kände mig pigg och alert hela dagen vilket har varit sjukt skönt, eftersom dte inte hänt på veckor.
Idag ska jag plugga hela dagen, passar på medans jag är utvilad.
Gjorde även en massa jobb när jag hade lunchrast på dagis så jag fick redan då lite arbete bortstökat men jag har fortfarande en hög med böcker framför mig så det blir att plugga hela kvällen lång, kommer nog inte ha tid med så mkt annat tror jag.
Jo juste, fick äntligen tag på ungdomsmottagningen så det blir ett besök där redan på måndag, så grymt skönt alltså, då kanske jag äntligen får veta nånting.
Vi ska även lägga ut våran moped/väspa på blocket och försöka få den såld men så svårt kan dte väl inte vara?
Tjejkörd, inge fel på den, inte en skråma. Så varsågoda alla 15 åringar,ett riktigt kap.
Nu ska jag sätta igång med pluggandet.
Ha en bra dag/kväll!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0