Hockey

Jag trodde aldirg att jag skulle hinna uppdatera något mer idag men det hann jag lyckligtvis iaf.
Dagen började med att gå på stan med Johanna fram till att klockan var halv 12 ungefär sen for jag hem, duschade och gjorde mig klar sedan for jag tillbaka till stan för att hämta Ante som kom till busstationen kring 1.
Vi var hemma hos mig fram till fem sedan for jag och skjutsade mamma till stan sedan när jag gjort det så återvände jag hem till min pojkvän igen som fortfarande satt kvar framför datorn precis som där jag lämnade honom.
Vi var kvar hemma hos mig i ungefär 10- 15 minuter och sedan skulle han in till kvarnvallen för samling.
Vi stog där utanför att väntade en halvtimme ungefär innan hans lag anlände så då lämnade jag han, for hem och åt och nu sitter jag här och ska tillbaka till han igen.
Måste ju passa på att kolla när dom spelar mot Pite ju, det kommer bli roligt.
Nu ska jag börja fara iväg sen far jag med Han och hans föräldrar till Kiruna så jag kan inte lova någon mer uppdatering förens på måndag, men vi får se hur det blir :)
ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0