Hoppas på en bättre match den här gången, Lule-Djurgården!

Just nu sitter jag inne i mitt rum och väntar på att få hem ett litet lyx av pappa.
I övrigt så sitter jag och pratar med Fredde på msn.
Sen så hade jag funderingar på att fara till Lule och kolla hockey, Lule- Djurgården men så blev inte fallet, jag stannar hemma och ser med Jugge ist, det går lika bra det!:)
Har inte ätit nånting på hela dagen idag, har nervöst försökt få tag på både ungdomsmottagningen och vårdcentralen i öjebyn men utan resultat så jag ringde vårdcentralen i Pite och dom tyckte att jag skulle fara in.
Jag for aldrig in så jag ska försöka få tag på vårdcentralen i Öjebyn imorgon igen sen om dom inte svarar så far jag in.
jag har alltså inte varit i skolan idag och ska inte dit imorgon heller, jag tänker inte fara förens jag fått tag på dom och då får det ta hur lång tid de vill.
jag tänker inte vara i skolan och vara yr, ha huvudvärk , ont i magen och ha hjärtklappning, det är så sjukt jobbigt och jag kan tänka mig att dte blir ännu värre om jag befinner mig inne i skolan där det är mkt folk ;s
Så det blir alltså ingen skola för mig imorgon heller med andra ord och Förutom att jag ska besöka vårdcentralen så ska jag fara tillsamans med Johanna och Sola sedan kring 1 så kommer Ante till mig och jag håller på att dö av längtan.
nu ska jag sminka mig litegrann och hoppas på att pappa kommer hem med maten snart.
ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0