I just wanna be okey, be okey, be okey, I just wanna be okeeey.

Okej, nu ska jag varken ljuga eller överdriva men kvällen igår var bara sådäääääääär bra.
Rätt så konstig kväll var det faktiskt måste jag erkänna, inte underkänd men heller inte godkänd.
Kvällen började med att Ante var en aning seg, han hade anledning till att vara det men det blev ändå sent med att börja dricka för min del.
Vi begav oss kring 10 till Anna där vi förfestade, såg fotboll & spelade ölspel sedan for vi vidare till Ruben och fortsatte festen där.
Hos Ruben stannade vi inte alls särskilt länge utan for därifrån efter 2 timmar ungefär, vi gick in till stan, träffade folk som var påväg in till Kalles, vi stannade snabbt upp och pratade med dom men gick sedan vidare mot Adana där Fredde och Ante köpte en Kebab tallrik och åt.
Vi kämpade för att fixa skjuts åt oss alla så vi kunde ta oss till Bergsviken och efter många om och men så fick vi tag på Tobbe som så snällt skjutsade oss vidare till Jimmy där han och Fredde var.
Där var det trevligt fastän vi inte gjorde särskilt mkt, vi hade ingen musik så ist satt vi och pratade.
Kring 4 fick vi skjuts hem från Jimmy av Ann och Leif när vi kom hem så tog jag mig lite mat och sedan somnade vi ungefär 1 timme senare framför tvn.
Så såg min kväll ut igår och som sagt så var den inte sådär jätte godkänd eftersom att vi inte gjorde särskilt mkt men sånna kvällar måste man ju ocks ha för att veta hur dom bästa kvällarna ska vara.
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla tv :)
Ha det bra allihopa!
PUSS




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0